K doreseni

root podivinsky na unet.cz
Neděle Květen 13 21:54:54 CEST 2001

Daktari Red Hat dodava: A to je zase moje chlistovina! Pri cteni davej bacha:

Hi!
I pres kontroly vseho mozneho (Readme, Howto) a pri me velmi mizerne
anglictine jsem sice vse(no temer) rozchodil, ale nejsem schopen si zajistit
trvale kodovani cestiny tak, abych jak v Netscape, tak v Konqueroru mel
spravnou diakritiku. mam za to, ze to bude asi nekde v radkovem rezimu snadno
nastavitelne( paradoxne v SuSE se mi to darilo), ale zde, v Red Hatu, v nemz
"delam" asi tri dny, to nemam zmakle.
prosim o strucnou pomoc, je-li mozna!
Dekuji
Pro ukazku: ěščřžýáíé=mam v poradku.
Linux mam pocesteny dobre.
Zobrazuji se mi "jen" nektere stranky nekterych serveru, nastaveni mam
automatiku a koukla na fonty, ale neuspel.
--
Daktari Red Hat