Chybejici hlavicky (was Re: RH7.1 - jak sehnat instalační CD)

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Květen 16 13:55:01 CEST 2001

Jiri Lisicky <lisicky na datis.cdrail.cz> wrote:

> VCard za nic nemůže. V hlavičce mailu chybí informace o oddělovači
> zpráv.
>
> První řádek tam je - druhý už chybí (příklad pro ten první mail):

Podle vseho to mam na svedomi ja. Prestehoval jsem gateway mezi newsy a
mailing listy na jiny stroj, pri te prilezitosti jsem upgradoval z INN
2.2.1 na 2.3.1 a diky zmenam v INN jsem byl nucen kompletne predelat
gateway. V programu mam kod pro zpracovani pokracovacich radku hlavicek,
ale jaksi jsem zapomnel, ze v regularnich vyrazech na . nepasuje znak
konce radku. Ted bohuzel musim letet pryc, takze nemam cas sledovat
gateway, jestli se bude s opravou chovat mravne, ale jakmile bude cas,
tak to opravim.

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229