Sorry, ze jeste jednou....treba to nedoslo:-)

Sobota Květen 19 10:30:57 CEST 2001

On Sat, 19 May 2001, root wrote:

> I pres kontroly vseho mozneho (Readme, Howto) a pri me velmi mizerne
> anglictine jsem sice vse(no temer) rozchodil, ale nejsem schopen si
> zajistit trvale kodovani cestiny tak, abych jak v Netscape, tak v
> Konqueroru mel spravnou diakritiku. mam za to, ze to bude asi nekde v
> radkovem rezimu snadno nastavitelne( paradoxne v SuSE se mi to
> darilo), ale zde, v Red Hatu, v nemz "delam" asi tri dny, to nemam
> zmakle.

To je vec prohlizece a jeho domluvy s WWW serverem (a jestli si vubec
navzajem rozumi). Kodovani se nastavuje v menu:

View -> Character Set

Zde je treba nastavit Central European (bud 1250 nebo ISO-8859-2). Pokud
to chcete natrvalo, musite jit do toho menu jeste jednou a nastavit "Set
Default Character Set".

Samozrejme pak musite mit jako font uvedeny nejaky ISO-8859-2 (menu:
Edit -> Preference -> Appearance -> Fonts -> For The Encoding -> Central
European (ISO-8859-2).

> prosim o strucnou pomoc, je-li mozna!
> Dekuji
> Pro ukazku: ěščřžýáíé=mam v poradku.
> Linux mam pocesteny dobre.
> Zobrazuji se mi "jen" nektere stranky nekterych serveru, nastaveni mam
> automatiku a koukal na fonty, ale neuspel.

Prave ze automatika u nekterych serveru nefunguje, protoze poskytuji
klientovi bud zadne nebo chybne informace.