linux 7.0 cz

David Vít d.vit na ctipro.cz
Neděle Květen 20 22:46:08 CEST 2001

Dobry den,

zakoupil jsem si knihu redhat linux 7.0 cz. Pokousel jsem se provest
instalaci testovaci verze do existujiciho oddilu FAT32 na dvou ruznych
pocitacich pomoci prilozenych instalacnich disket, ale pokazde skoncila
instalace nasledujici chybou, ktera je prilozena.

Popis pocitacu:
1. Notebook Compaq Presario 1635 (formatovane Windows 98 US)
2. PIII-800, 128 MB RAM, NVIDIA GeForce2 MX (formatovane Windows Millennium
CZ), Genius NetScroll PS/2, Aopen IDE CD ROM 52x, HP CDWriter+ 9100

Instalace skonci vzdy stejnou chybou, zkousel jsem i ruzne velikosti disku.
V pripade pocitace 2 se instalace spusti vzdy v textovem modu, ackoliv jsem
pri instalaci se startovaci disketou explicitne nastavil graficky mod.

Instalaci mohu samozrejme vyzkouset na extra novy disk, ale chtel jsem si
RH7 nejprve vyzkouset s existujicim systemem. Vzhledem k tomu, ze chyba
nastala na dvou ruznych pocitacich si myslim, ze je asi nejaka chyba v
instalacni sade prilozene ke knize.

Muze mi nekdo poradit?

Dekuji

David Vit