Re: Errata pro RH 7.0 CZ - ąpatný balíček s jádrem pro i586

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Květen 21 15:05:39 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001 14:09:36 +0200, you wrote:

>Preji hezky den !
>
>Vsiml jsem si, ze respin iso soubory maji stejnou velikost jako ty puvodni,
>ve kterych neco chybelo. Je to v poradku? Nejsem odbornik, radsi se ptam,
>nez to placnu na CD.
Neodpovím přímo na otázku, ale pokud chcete zjistit zda je ISO image v
pořádku udělejte si její kontrolní md5sum (viz man).

Pokud chcete zkontrolovat jen zmíněný balíček s jádrem, přimountujte
ISO image přes loopback. (viz. man mount hledat loop).

mount /cesta/cd_image.iso /mnt/loop -o loop

Pak budete mít obsah CD v adresáři /mnt/loop a můžete si udělat i
md5sum balíčku s jádrem.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15