RH7.1cz a NVIDIA GeForce2 MX

Úterý Květen 22 10:11:07 CEST 2001

> Presne nevim. NVIDIA vydava vlastni moduly pro X server, zrovna ted nekdo
> oznamoval v linux na linux.cz jejich verzi 1.0.

	Tak nevim, vcera jsem se tesil na rychlou grafiku misto 0.5fps pres
std. SVGA X-Server... udelal jsem nasledujici:

Mam original balicek s jadrem pro RH 7.1. (z instalacniho CD, mluvim o
RH en, nikoli CZ) - nahral jsem nvidia-kernel ci jak se jmenuje, ten
nainstaluje driver do /lib/modules/2.4.2-2/kernel/drivers/video/NVdriver
(snad si to pamatuju spravne), bohuzel depmod -a zarve, ze NVdriver
obsahuje neresolvovatelne symboly, aby ne, kdyz se podivam do
/proc/ksyms, tak sice pozadovane symboly register_chrdev a jine (toto si
pamatuju, protoze jsem to hledal) jsou ve tvaru:
register_chrdev_XXXXXXXX (tusim, ze 8-mi mistne hex cislo), bohuzel
jmena funkcni se u NVdriver a u kernelu lisi prave v tom hex. cisle... -
NVidia vsak dodava i tar.gz a src.rpm, takze dneska zkusim stahnout
src.rpm a rebuildnout driver, treba budu uspesnejsi.... zatim ten jejich
driver 0 bodu...:-(

Nevylucuji vsak, ze delam chybu nekde ja, pokud ano, kde?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno