RH7.1cz a devfsd

Lukáš Gebauer gebauerl na mlp.cz
Středa Květen 23 08:29:18 CEST 2001

> Pokud vytvorite soubor /dev/.devfsd, tak se bude po pristim startu
> pozivat. Podivejte se do /etc/rc.d/rc.sysinit a hledejte zminku o devfsd
> (stejnojmenny balicek obsahuje prislusneho demona).
>
> Jinak se standardne pouziva usbdevfs a devpts.

Hm, tak jsem to zkusil a pochopitelne nepochodil. Kdyz tam ten soubor
vytvorim, tak se devfsd vzteka, ze pri IOCTL pozadavku nediostal cislo
subverze protokolu.

Jak jsem tak pochopil, tak soubor .devfsd je nejaky specielni soubor,
pomoci ktereho komunikuje jadro s devfs daemonem, takze ten se asi
nevytvari jen tak, ne?

Pomozte.. jak zprovoznim to zpropadene devfsd???

Lukas.