Ximian Gnome

Tomas KOSTRHUN tcx na trimed.lf3.cuni.cz
Středa Květen 23 10:19:51 CEST 2001

On Tue, 22 May 2001, Vojta wrote:
> Preji hezky den !
> Nemate, prosim, nekdo zkusenosti s Ximian Gnome (www.ximian.com)?

to mam ... ted sem se celej viken bavil instalovanim RH7.1cz a Ximian
Gnomu a musim rict, ze oboje dopadlo uspesne, gnome jsem instaloval rucne
balik po baliku - instalator se chtel kamsi pripojovat kvuli reseni
zavislosti (coz se mu nakonec ani nepovedlo) - a rucne to bylo bez
problemu

musim rict, ze Ximian je zatim nejlepsi Gnome se kterym jsem pracoval ...
proti KDE 1.2 (na mym pomalym stoji) startuje snad o polovinu rychleji,
tam kde to umi mluvi cesky bezchybne, pri pouziti Sawfish se daji fonty
nasatvit libovolne, ikon ma sice mene, nez KDE, ale uz se taky zlepsil

co se rucni konfigurece tyce to skutecne nevim, ale z tech nekolika pokusu
se mi zda, ze to bude prace pro detektiva, otazka howto na kofiguraci by
me taky zajimala

je jen nekolik veci, ktere mi oproti KDE schazi napr. moznost definovat
klavesove zkratky spoustecum (tohle se da obejit pres Sawfish, kde se daji
nadefinovat klavesove zkratky pro prikazy, ale to neni moc pohodlne), dale
mi napriklad nejde spustit GKrellM jako omezena aplikace na panelu

>Take by me zajimalo co firmy motivuje delat pomerne slozity soft zadarmo?
to skutecne nevim, ale patri jim za to obrovsky dik, protoze konkretne
Ximian je skutecne moc dobrej

s pozdravem TCX.

--
 <email>tomas.kostrhun na trimed.lf3.cuni.cz