nefunguje mi stále sí»

Jiri Sterba student JiriSterba na seznam.cz
Středa Květen 23 13:42:26 CEST 2001

"Jan Chyský" wrote:

> Dobrý den,
>
> nainstaloval jsem RH 7.0, v počítači mám sí»ovku 3c509. Při instalaci se mi
> nastavovací dialog na sí» vůbec neukázal. Po korektní informaci jsem tedy na
> táhl "insmod 3c509", nastavil v linuxconf co se dalo, ale pokud spustím ifco
> nfig, vypíąe se mi pouze "lo". Pokud chci nastartovat "if config eth0 up", v
> ypíąe se, ľe "Prostředek je dočasně nepřístupný". Co tedy mám udělat dál, ab
> y se mi při výpisu "ifconfig" vypisoval i eth0?
>
> --
>
> děkuji a zůstávám s pozdravem,
> Jan Chyský

Dobry den,
Mel jsem 3c509B PnP (1995). Nic ji nenaslo, nesla nainstalovat pod
zadnym OS.
Az jsem se dozvedel o zpusobu jejich nastavovani.
Na adrese http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/3c509/3c5096.1.htm
je mimo jine nejaka konfiguracni utilita (pod DOS). Nastavi se tam io,
irq, PnP/ non PnP...
Melo by to fungovat i pro 3c509, v nejhorsim ten program rekne, zda je
karta funkcni.

Hodne stesti
Jiri Sterba

Daląí informace o konferenci Redhat-cz