Ximian Gnome

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pátek Květen 25 09:43:47 CEST 2001

klidne muzeete pouzit onen instalator.. v pripade RedHatu linuxu jsou
tyto balicky ulozeny v adresari /var/cache/redcarpet/packages, a po
ukonceni instalace nejsou smazany. pote kdykoli pozdeji muzete ten
instalator znovu spustit a vybrat jako zdrojove medium lokalni disk a
ukazat mu do tohoto adresare

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz