Linux/Windows

Enca vaclav.votipka na email.cz
Pátek Květen 25 19:34:06 CEST 2001

Jaká windows? Já provozuji na jednom disku W2k na hda1 a RH6.1 na hda2
Nejprve jsem nainstaloval Wokna, potom RH a lilo jsem si nechal zapsat na
hda2. Pak jsem si zkopiroval (prikaz dd) do souboru prvni sektor z hda2 a
ulozil jsem ho na woknovym disku jako c:\linux.boot. Nakonec jsem v souboru
c:\boot.ini pridal radku
c:\linux.boot="Linux"
Po restartu se zobrazi Micro$ofti boot manager a ma tam polozku Linux, pres
kterou lze bootovat tucnaka.
Pisu to z hlavy, tak doufam, ze jsem tam neudelal zadnou chybu

e-Nca

news:NFBBLFOGNJMJEMBOOLJEMEHNCAAA.cvcbard na stonline.sk...