NDC reload, FTP

Boruvka qwe na scnet.cz
Sobota Květen 26 11:29:40 CEST 2001

Zdravim,

    upgradoval jsem z RH7 na RH 7.1 a narazil jsem na nekolik veci, ktere se Mi nepodarilo rozlousknout. V RH7 se po zmene zaznamu o domenach spustilo "ndc reload" a tim jsem zjistil, zda je zaznam v poradku. Ovsem v RH7.1 tento prikaz neni. nasel jsem tedy prikaz "rndc" ovsem nepodarilo se mi jej uplatnit v praxi :(( At jsem studoval manual jack chtel, ne a ne to nacist domeny :(( Je to jiste hloupy dotaz, ale moc by Mi pomohla spravna syntaxe tohoto prikazu.
    V RH7 jsem realizoval maskaradu: "ipchains -A forward -s 10.0.0.0/255.0.0.0 -d 0.0.0.0/0.0.0.0 -j MASQ" na jedne sitovce mezinarodni IP, na druhe vnitrni IP. Na vnitrnich IP adresach pripojenych pocitac fungovalo vse sqele, www bez proxyserveru, ping, FTP. Po instalaci RH7.1 mi vsak nefunguje FTP z pocitacu co jsou pripojeny na privatnich adresach. vraci se Mi hlaska "The given adress is not your´s" V RH7 jem ftp zprovoznil takto:" modprobe ip_masq_ftp" ovsem toto v RH 7.1 nefunguje :(( Jak na to?

    Diky za odpoved.

                                Boruvka