Samba/SWAT 2.0.7

Jan Chyský chysky na volny.cz
Čtvrtek Květen 31 00:49:47 CEST 2001

Dobrý den,

tady máte upravený soubor "swat" pro vás.

only_from = localhost - znamena, ze je swat pristupny pouze z Linuxoveho
pocitace na kterem vam bezi SWAT.

Pokud nemate nainstalovanou sitovku, na linuxu napr. v Netscapu napiste do
te, co predelate vas soubor "swat", nezapomente restartovat sitove sluzby
(/etc/rc.d/init.d/xinetd restart) nebo¨popripade restartnete cely pocitac.
Co se tyce vaseho problemu s 3Com, stahnete si dosovy nastavovak pro tuto
sitovku, nastavte ji pevne IRQ, dejte test, zda neni zadny konflikt, a
budete mit vyhrano. Mam ji take v Linuxovem pocitaci. Nejdrive jsem mel take
problemy, ale timto postupem vyhasly. Pokud vam to nepujde i nadale, tak ten
Linux klidne preinstalujte a vse udelejte znovu. Ja to take tak udelal.
Hlavne to chce trpelivost...

# default: off
#              to configure your Samba server. To use SWAT, \
#              connect to port 901 with your favorite web browser.
service swat
{
        disable = no
        port    = 901
        socket_type     = stream
        wait    = no
        only_from = localhost
        user    = root
        server  = /usr/sbin/swat
        log_on_failure  += USERID
}

Zůstávám s pozdravem,
Jan Chyský

:NFBBLFOGNJMJEMBOOLJEAEJECAAA.cvcbard na stonline.sk...