Komukoliv kdo muze poradit

Pavel Hübner pavel_hubner na pslib.cz
Sobota Listopad 3 20:19:38 CET 2001

:o) Pardon,
tak to sem si to teda ale popletl! to jsem napsal totiz pouze prenesenou
zkusenost.... a tohlenct mi rikal chlapek, kterej dela spravce linuxovejch
serveru :-(((

----- Original Message -----
From: "Petr Šobáň" <soban na centrum.cz>
To: <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Thursday, November 01, 2001 9:12 PM
Subject: Re: Komukoliv kdo muze poradit

On Thu, 1 Nov 2001, Pavel Hübner wrote:

> ahoooj,
>
> 1) tak aby se ti to podarilo rozdelit,tak krome linux ext2 partition musis
> jeste vytvorit SWAP partition (pripoj si ji , jak ti bude vyhovovat...),
> ktera by mela nabyvat velikosti cca 2 * velikost_tve_ram_pameti [MB] , mno
> jeste taky zalezi v cem si to zkousel rozdelit.delal si to v disk druidovi
> nebo fdiskovi ???
>
> btw: fdisk je lepsi, protoze se s nim daj delat lepsi kusy, ale pro
> zacatecnika doporucuji diskdruid
>
> 2) mnoo a mam takove tuseni ze si cetl REDHAT  v KOSTCE - ale to je
> [...]

Co je toto za blbost?

Pod RH jsou setup a linuxconf 2 rozdílné programy.
A také dělají 2 rozdílné věci. :-O
Takže pokud tam linuxconf nemá tak tam asi nenainstaloval potřebné rpmko.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne