Midnight

Mira Kostel alfred na uek.cas.cz
Pátek Listopad 9 09:25:41 CET 2001

Dobry den,
Mam problem s midnight commanderem v RH 7.2. Kdyz spustim z midnight commanderu externi program
(napr. ls), tak mc zatuhne. Objevi se cerna obrazovka a nic. To same udela kdyz zmacknu CTRL+O. Musim ho killnout, jinak nejde ukoncit. Pri dalsim spusteni nenabehne a vytuhne jeste pred zobrazenim panelu a musim ho znovu vykillit. Toto chovani se deje pouze v textove konzoli (ne v terminalu pod X) a pokud jsem prihlasen jako uzivatel. Pokud jsem root, neni zadny problem. Zkousel jsem i nainstalovat mc z RH7.1, ktery mi fungoval bez problemu, ale zadna zmena. Zkousel jsem i vytvorit noveho uzivatele a logovat s jinym shelem nez je bash (zkousel jsem zsh), ale je to to same.
Jinak je to na pocitaci s Duronem 750 na desce s VIA K133.
Dekuji za kazdou radu.

Mira Kostel