Midnight

Mira Kostel alfred na uek.cas.cz
Pátek Listopad 9 10:16:53 CET 2001

Jenze prave kdyz zmacknu CTRL+o tak midnight vytuhne a pak pomuze prave jen
ten kill.
Divny je ze v terminalu v X to funguje tak jak ma, takze podle me neni chyba
primo v mc. Problem je pouze v konzoli pokud jsem prihlasen jako user.
Mira Kostel

----- Original Message -----
From: "Václav Kramář" <vaclav.kramar na tiscali.cz>
To: <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Friday, November 09, 2001 11:42 AM
Subject: Re: Midnight

udela kdyz zmacknu CTRL+O. Musim ho killnout, jinak nejde ukoncit. Pri
dalsim spusteni nenabehne a vytuhne jeste pred zobrazenim panelu a musim ho
znovu vykillit. Toto chovani se deje pouze v textove konzoli (ne v terminalu
pod X) a pokud jsem prihlasen jako uzivatel. Pokud jsem root, neni zadny
problem. Zkousel jsem i nainstalovat mc z RH7.1, ktery mi fungoval bez
problemu, ale zadna zmena. Zkousel jsem i vytvorit noveho uzivatele a
logovat s jinym shelem nez je bash (zkousel jsem zsh), ale je to to same.

> Zkus místo killu <Ctrl>+o. Touhle zkratkou se totiz MC přepíná do "shellu"
a zpátky - v podstatě potlačíš rozhraní MC a máš k disposici holý *sh.