RH7.2CZ

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Pátek Listopad 16 10:11:00 CET 2001

Lukas Kubin wrote:

> Napriklad mi chybi cz/us klavesova mapa v X-ech. Poradite-li mi, jak jeji
> funkci nahradit (chci proste jenom Scroll-Lockem prepinat mezi temito
> klavesnicemi) budu s US verzi maximalne spokojen.
> Dekuji.

Tam je jina mapa, ktera ma "tak nejak" obe klavesnice,
vypada velmi pouzitelne. Obrazek sel linuxi konferenci.

Nicmene prepinat to scroll-lockem ji neumim (a rad bych),
je to veci managera (ja pouzivam sawfish).
Zatim jsem to vyresil takto:

1) pro kontrolu, v /etc/X11/XF86Config mam

Option  "XkbLayout"     "cz_qwerty"

2) Na panel jsem si pridal "Gnome keyboard switcher applet"
    a natvrdo jsem mu prepsal prepinaci prikazy
    US na "setxkbmap us"
    a CZ na "setxkbmap cz_qwerty"

a je to docela pouzitelne.

> Lukas Kubin
>
> P.S.: Jo a jeste mi Gnome asi uz tradicne nepouziva ceske fonty u ikon na
> plose a ja jsem (taky uz tradicne) zapomnel, jak to zmenit.

To by me tez zajimalo, dosud jsem totiz moc plochu pro ikony nepouzival,
ale zda se, ze toto nastaveni prebira nautilus, a ten bych pouzival rad.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz