RH 7.2 KDE - pad linux serveru

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Pátek Listopad 23 10:25:04 CET 2001

Tak tohle jsem musel resit vcera: natahl jsem si jadro posledni 2.4.14,
zkompiloval abych videl na NTFS a hlavne si nastavil(mam athlona) Pentium -
tam jich je na vybez moc, ja dal tusim pentium ne 4, ne PRO, ne MMX, ale tam
se to nejak jmenuje jako pentium norma, nebo tak neco, Nesedim u toho,
nemohu se kouknout. Je dobre vedet, jaky mate HW a pri make menoconfig to
dobre projet a nastavit si to co nejpresneji! Na Athlon je tusim patch, ale
myslim, ze toto je nejvhodnejsi. Pokud si nejste jist, dejte tam klidne
386( bude to sice pomalejsi, ale nest!).
Od te doby je vse OK!

Daktari

MUDr. Vítězslav Podivínský     tel/fax: +420(461) 534298
Kollárova 22                                www.podivinsky.cz
56802 Svitavy                            podivinsky na unet.cz
                            ICQ: 38405650