mozilla 0.9.4

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 28 10:50:44 CET 2001

On 26/11/2001, Stanislav RUSMAN wrote:

> Nainstaloval jsem subject, a pustil se do pocesteni, jako root no
> problem , ale jako user mi to nefunguje. CZ je na vyber ale po jeho
> vyberu mam mozillu bez popisek menu. zkusil jsem i primo na netu
> provest instalaci pocesteni jako user a se stejnym vysledkem zkousel
> jsem to i pres prava k souborum v /usr/lib/mozilla a taktez nic.
> nemate s tim nekdo zkusenost _?

Problem je na 99,99999 % v pravech k souborum se jmenem zacinajicim na
cs nebo cz (jsou asi ctyri, nektere i velkymi pismeny, nemuzu se ted
podivat na presna jmena), ktere jsou umistene v podadresari chrome
instalace Mozilly (pri instalaci z rpm je to /usr/lib/mozilla/chrome/,
z tgz pak obvykle /usr/local/mozilla/chrome). Vas popis presne odpovida
tomuto problem, takze si radeji jeste jednou poradne overte, zda jsou
prava nastavena tak, aby zminene soubory mohl cist i obycejny uzivatel.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka