parametr noexec

Mira Kostel alfred na uek.cas.cz
Úterý Říjen 2 13:59:45 CEST 2001

Dik, tam je zase odkaz na dalsi konferenci....
Mira Kostel

----- Original Message -----
From: "Petr Simandl" <simandl na mujmail.cz>
To: <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Tuesday, October 02, 2001 12:41 PM
Subject: Re: parametr noexec

> Ahoj,
>   zkus do http://www.linux.cz/lists/archive/linux/
> napsat kouzelne sluvko 2.4.10 a precti si to.
> Petr Simandl
> www.simandl.cz

7.0, 7.1 a betou 7.2). Vse  je v poradku, ale po nabootovani nemuzu nastavit
aby se soubory na FAT16 i FAT32 nezobrazovaly jako spustitelne. Ve fstabu
mam parametr 'noexec'. Ve vsech predchozich jadrech to fungovalo normalne.
Posledni jadro z rady 2.4, ktere jsem zkousel bylo 2.4.7.
jadra byly upraveny ovladace pro chipsety VIA, nemuze byt problem zde?