Bind 9.1.0 logování ??

Vaclav Valenta vasek na satelit.cz
Čtvrtek Říjen 18 18:41:19 CEST 2001

Dobry den,

protoze rad vyuzivam distribuce RedHat, nyni konkretne ve verzi 7.1 setkal jsem
se s nasledujicim problemem. Pro zajisteni sluzeb primarniho NS pro sve domeny
vyuzivam program BIND ve verzi dodavane se sytemem tedy 9.1.0-10. Bohuzel
vsak logovani nefunguje dle mych pozadavku ani kdyz pouziji tuto konfiguraci :

logging {
        channel default_syslog {
                syslog local5;
                severity debug;
        };

        category default { default_syslog; };
        category general { default_syslog; };
};

V logu mi stale chybi dulezite hlasky o nahrani noveho zonoveho souboru a rada daslich.
Jedna se pouze o mou chyb nebo se s tim jeste nekdo setkal ?

V ostatnich verzich systemu 5,2 - 7,0 jsem se s obdobnymi problemy nesetkal.

Dekuji Valenta