Upgrade_RPM_GnoRPM

Václav Kramář vaclav.kramar na tiscali.cz
Sobota Říjen 20 21:03:37 CEST 2001

On Sun, Oct 21, 2001 at 03:36:28PM +0200, Petr Stojan wrote:
> Ahoj
>
> Existuje nejaka kucharka (for Beginners), jak upgradovat rpm a gnorpm.
> Pri instalaci packs. se mi objebuje, ze potrebuji verzi (RPM), ktera ma
> vyssi number nez 3. Nebo tak nejak. Nechce se mi kupovat RH 7.2, protoze
> RH 6.2 mam teprve tyden a ucim se s tim. Dekuji P

Stačí se podívat do updatů od RedHatu (ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/6.2/ - doufam, že jsem se neupsal) a upgradovat balicky rpm-* na versi 4.x. S tím souvisí upgrade balíčků popt a db3.

--

Václav Kramář

e-mail: vaclav.kramar na tiscali.cz
GSM:    +420 777 308 930