Spatna detekce procesoru

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Říjen 21 22:00:29 CEST 2001

On Sun, 21 Oct 2001, Tomas Honzak wrote:

> Asi to je ono... na 200 MHz Linux ukazuje ze jede na 166... a taky pro
> Pentium 233 MMX je, jak jsem si overil v manualu k desce, jina kombinace
> jumperu pri manualnim nastavovani, coz hovori pro vasi domnenku :-)
>
> To o tom znaceni slysim teda poprve... :-)
Tak sem se kvuli vam :-) kouknul na jeden pocitac co mam doma a tam to
pise tohle:

model name      : 6x86MX 2x Core/Bus Clock
cpu MHz         : 133.162
flags           : fpu de tsc msr cx8 mtrr pge cmov mmx
						   ~~~
A na procesoru je napsano 166 Mhz. Takze tim se muj predpoklad potvrzuje.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..