3Com905B 100MB/s Full duplex

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 22 09:45:08 CEST 2001

Pavel Trefný wrote:
: Tak to je dobry, zrovna jsem ji chtel koupit.
:
: On Fri, 12 Oct 2001, Ondřej Novák wrote:
:
: > Dobry den, mame problem s 3Com kartou v rezimu Full Duplex na 100MB/s pripojenou na switch ve stejnem nasteveni. Pri kopirovanich vetsiho mnozstvi dat se karta zasekava. Existuje na ni nejaky novy ovladac nebo patch na tento problem

	Tohle je temer jiste problem v tom, ze jedna strana ma natvrdo
nastaveny full-duplex (a tedy zakazano vyjednavani o duplexu), a druha
strana ma auto, ale protoze prvni strana nevyjednava, rozhodne se druha
strana pro nejmensiho spolecneho jmenovatele, tedy half-duplex.

	Navrhuji nastavit pres mii-tool automatiku, pak si pres
mii-tool vypsat na cem se dohodli, a teprve pokud tohle selze, zkusit
omezit mnozinu typu spojeni pro vyjednavani (ale ne nastavovat natvrdo
hodnotu).

	ftp.linux.cz ma v sobe 3c905c a zadny problem tam neni.
Zkouseli jsme to v ruznych Catalystech, dale mame nejake switche SVEC,
a podobne.

	Obvykle je fakt problem mezi zidli a klavesnici.

-Y.

   The kernel is not there to cover up for usermode programmers inability
to get things right.  It has enough to do covering up for the hardware folk.
(Alan Cox)