Uzivatel LINUXu od RH

majlathm na centrum.sk majlathm na centrum.sk
Středa Říjen 24 19:21:04 CEST 2001

Dobry den,

rad by som zistil, kde by som mohol zohnat drivery k zvukovej
karte VIA 8233 umiestnenej na zakladnej doske s cipsetom KT266
(ak sa nemylim) od VIA-e. Pokusal som sa uz na strankach vyrobcu
zakladnej dosky avsak po vysvetleni, ze potrebujem driver k RH
distribucii linuxu a verzie 7.0 (to bolo casu pokial to
pochopili; myslim, ze to bolo az na treti pokus) mi oznamili, ze
pre taku verziu nemaju a mam sa niekde na nete poobzerat. Pokusal
som sa aj u vyrobcu chipsetu, avsak ziadny 'technical support'
som nenasiel. Tak sa obraciam na Vas. Ak nie driver, tak aspon
miesto, kde by som to nasiel.

Rad by som sa tiez spytal, kde a ako sa daju zohnat
plus 'mudrosti' (fortune) a do akej formy by bolo dobre napisat
nove myslienky, aby ste to popripade mohli pridat do novych
distibucii. (alebo aspon ako nato, ked si nejake zaujimave
myslienky chcem pridat sam) Ako je to s autorskymi pravami na
tieto citaty?

S pozdravom
uzivatel Linuxu - zaciatocnik

Marian