Uzivatel LINUXu od RH

Čtvrtek Říjen 25 10:25:32 CEST 2001

On Wed, 24 Oct 2001 majlathm na centrum.sk wrote:

> rad by som zistil, kde by som mohol zohnat drivery k zvukovej
> karte VIA 8233 umiestnenej na zakladnej doske s cipsetom KT266
> (ak sa nemylim) od VIA-e. Pokusal som sa uz na strankach vyrobcu

VIA neposkytuje temer zadny support. VIA jsou low-end chipsety a podle
toho vypada i support. Nicmene v poslednich jadrech (tj. v poslednich
verzich distribuce) by ta karta mohla fungovat (sam ji nemam, musel byste
se podivat na Internetu). Treba:

http://hardware.penguin.cz/

> Rad by som sa tiez spytal, kde a ako sa daju zohnat plus 'mudrosti'
> (fortune) a do akej formy by bolo dobre napisat nove myslienky, aby
> ste to popripade mohli pridat do novych distibucii. (alebo aspon ako
> nato, ked si nejake zaujimave myslienky chcem pridat sam) Ako je to s
> autorskymi pravami na tieto citaty?

Staci se podivat se do /usr/share/doc/fortune-cs-1.4/README a zjistite, ze
staci napsat na adresu Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>.

                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/