Radeon AllInWonder & RH 7.1cz

Vladimír Volčko volcko na spoje.sous.cz
Čtvrtek Říjen 25 12:14:19 CEST 2001

Mno ja tedy nevim postupoval jsem podle instrukci na linuxvideo.org a staci
stahnout:
Latest binaries of ati.2 driver for XFree 4.1.0  (samo ze to predpoklada
upgrade X na 4.1.0)
tyto drivery pak staci pouze nakopirovat do /usr/X11R6
a vse slape ... gatos jako takovy neni potreba
S capture se zatim rozluc neb s temitio drivery nechodi  ...

> Nemuze nekdo prosim poradit jak pod RH7.1cz rozchodit sledovani TV
pripadne
> zaznam do mpegu s kartou All In Wonder Radeon ? (reseni uvedene na
strankach
> http://www.linuxvideo.org/gatos/ zel neproslo - po instalaci dle pokynu
XWin
> nenastartujou).
>
> Dekuji velice,
> Tomas Srb
>
> P.S. Omlouvam se, ze to posilam do tehle konference, ale mam podezreni na
> lokalizaci, protoze vsechno ostatni sedi dle navodu.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.