Routovani

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Středa Září 5 07:45:26 CEST 2001

No pokud tim routovanim myslite to, aby pocitac pripojil interni sit
192.168.1 k internetu, tak potrebujete zprovoznit preklad adres. Pokud mate
jadro 2.2.X, tak se podivejte na dokumentaci k ipchains - hledejte IP
masquerade, pokud mate 2.4.X, tak na iptables a potrebujete NAT. Pak ještě
musite zapnout predavani paketu mezi sitovymi rozhranimi, ale to by mělo byt
popsano v této konfiguraci.

Pripadne další dotazy zkuste smerovat radeji do linux na linux.cz, nebo na muj
soukromy mail

Zdravi

Zdenek D.

news:9n3hci$qpv$1 na morticia.kit.vslib.cz...