preklad jadra

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Září 8 11:05:41 CEST 2001

On Fri, 7 Sep 2001, Luboš Hainc wrote:

> Dobry den,
> mohl by jste mi prosim nekdo poradit, snazim se prelozit jadro
> RedHatu, ale mam s tim strasne potize a nevim si jiz rady. Situace
> se ma takto:
> Kdyz jsem mel jadro 2.2.19-6.2.1, kompilovat to slo v pohode.
> Od RedHatu jsem si stahnul rpm s jadrem 2.2.19-6.2.7 + dalsi
> aktualizace, ale tentokrat mi to pri make bzImage hlasi plno chyb
> typu:  "in function ...... undefined reference to ........"
> /// viz prilozeny soubor /////
>
> postup jsem delal nasledujici
> make dep clean bzImage

Něco ti chybí ne, a máš v tom nějaký moc velký zmatek, udělej si pořádek
a přerklad třeba spusť nějak takto:

Smaž staré soubory
make clean

Vyber co se má překládat podle HW
make menuconfig

Vyřeši závislosti
make dep

Vlastní překlad jádra
make bzImage

Překlad modulů
make modules

Instalace modulů
make modules_install

A tady potom přesuň modul s jádrem tam kam chceš a uprav /etc/lilo.conf atd...

Já mám v /usr/src/linux soubor přelož:

#!/bin/bash

make clean
make menuconfig
make dep
make bzImage
make modules
make modules_install
cp -f ./System.map /boot/System.map-2.2.19
cp -f ./arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.2.19

>  (zkousel jsem i mrproper, ale to je pak uplne nejake cele divne,
> make bzImage mi pak pise, ze nemuze nalezt ctype.h, stdio.h a
> plno dalsich knihoven, pomuze az preinstalovani rpm glibc)

Jak ti chybí ctype.h atd .......
Chybí ti hlavičkovské soubory, nebo je máš jinde jak překladač předpokládá.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne