PPP

erikbotta.3web.cz a na b.c
Pátek Září 14 16:42:12 CEST 2001

To bych nerekl. Pod KDE stacilo pod jinym uzivatelem zadat heslo root pri
spusteni kppp a bylo to. To by byl nesmysl, kdyby to slo jen pro roota.
Znacne by to omezovalo multiuser specif. OS.
"iko" <iko na kamarad.cz> píše v diskusním příspěvku
news:008d01c13afe$5c0c51e0$0201000a na inies.sk...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.