PPP

erikbotta.3web.cz a na b.c
Neděle Září 16 00:50:41 CEST 2001

No jo, asi moje dotazy muzou nekomu pripadat prihlouply, ale hledam si k
Linuxu teprve cestu, a tak jsem mozna az prilis ovlivnen Windowsackym
myslenim. Proto samozrejme musim ziskavat informace vselijak. A to abych
rozchodil PPP aj., je predpoklad abych se mohl dostat dal:o). Proste bych
potreboval navod krok po kroku, protoze ten podle root.cz mi nepomohl.

"Milos Prchlik" <root na g8mb.cz> píse v diskusním príspevku
news:Pine.LNX.4.21.0109142123590.496-100000 na trudy.home...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.