Linux nekomunikuje se siti. Lepsi je Windows!:o)

Ivan Daler ivan.daler na autocont.cz
Čtvrtek Duben 4 09:37:15 CEST 2002

Zkus pro zajimavast do /etc/hosts na Linuxu pridat radek pro Windows stanici
a na Windows stanici pouzivat pevnou IP adresu. Melo by to fungovat.

<parent na email.cz> wrote in message
news:3C6B609F.000001.02827 na tajfun.atc.cz...
> Dobry den
>
> Prosim Vas, po neskutecnych utrapach s Linuxi musim konstatovat, ze
Windows je v porovnani lepsi.
> Ma dva PC, na jednom Linux jako server a Windows, na druhem Windows. Kdyz
se pripojim pres sitove rozhrani mezi Windowsema, vse krasne funguje.
> Kdyz se Pokousim jen pingnout mezi Linuxem a Windows a naopak, naprosto
zadna odezva.
> Pritom Klient windows je nadefinovan dobre za 100%.
> A server Linux taky. Funguje mi na nem DNS v takoveto podobe:
> ping server.firma.cz jede
> ping www.firma.cz jede
> jemno serveru je server, jmeno DNS serveru je server.firma.cz, stejne tak
i postovniho serveru, ktery mi na Linuxu chodi(mezi uzivateli).
> Pracovni stanice mam nadefinovany jako pc1, pc2...
> cili pc1.firma.cz ...
> Vse naprosto bezchybne podle nekolika zdroju.
>
> Je mozne, aby se po pingnuti na ID druheho pocitace vubec niz neozvalo,
stejne jako se neozve po pingnuti na server?