bootovani

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Duben 4 11:10:39 CEST 2002

On Wed, 03 Apr 2002 19:53:42 GMT, you wrote:

>Byl by nekdo ochoten mi trochu podrobneji popsat sled akci pri bootovani Linuxu od lila az po volani "rc" scriptu. Konkretne mi jde o to, ze si chci vyrobit "distribuci na miru" (router na 486 notebook) a tudiz se bez
>techto znalosti neobejdu. (pomohou samo i jakekoliv zkusenosti se sestavovanim vlastni "distribuce").
>Nejradeji bych, aby to bootovalo z floppy a vubec to nepotrebovalo disk, tudiz me velmi zajima bootovani z disket, zavadeni ramdisku, komprimovani a dekomprimovani pri zavadeni aj. lahudky (specielne ten ramdisk
>jak nastavit) Diky

na www.linuxzone.cz je článek Bootujeme modulární jádro (dvě části)
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=29&idc=167

Jinak existuje stránka http://www.linuxfromscratch.org. Která by měla
popisovat postup jak si vyrobit vlastní distribuci. Detaily nevím, teď
jsem jen zkusil tu stránku natáhnout, jestli si tu adresu pamatuju
správně.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15