SiS + redhat7.1

Lukas Adamek xadamek1 na aisa.fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 18 15:26:39 CEST 2002

Mam notebook Babrone, ktery jede na Chipsetu SiS630. A chci na nem
provozovat linux redhat 7.1. Na domovskych strankach SISu:
www.sis.com/support/driver/linux.htm  jsem si stahl potrebne ovladace pro
grafiku, nainstaloval podle prilozeneho navodu, spustil Xconfigurator,
upravil vlstnosti. Pri kontrole vse vypadalo v poradku, nabidlo mi to
moznost prihlaseno v grafickem rozhrani, ale po potvzeni, me to vyhodilo
zpet do textoveho a vypsalo chybu. Zkousel jsem jiz vsechno, ale nedokazu
si s tim poradit.
Prosim jestli mate nekdo alespon navrh, byl bych moc vdecny.
Diky
lukas
l.adamek na email.cz