Stroj.

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Duben 23 13:25:07 CEST 2002

On Tue, 23 Apr 2002, webmaster wrote:

> Puvodni dotaz byl na instalaci bez KDE nebo GNOME. Proste bez grafickeho
> prostredi. Takze me zajimalo na jakem nejslabsim stroji se necha rozbehnout
> RH pouze s prikazovym radkem.

1) na instalaci, i v textovem rezimu budete potrebovat alespon 16 MB RAM.
2) pro beh by melo stacit 386 s 8 MB RAM
3) na slabsi stroj bych vam doporucil nejakou starsi verzi Slackwaru,
treba 3.6. Je mene narocny na HW a na misto na disku, ale jak napsal MK,
je slozitejsi na "udrzovani programu funkcnich". Ale o to vic se na nem
naucite :-)

V pripade, ze na ten pocitac budete chtit opravdu dat RH, tak ho urcite
nejdrive nainstalujte na nejake silnejsi masine a pote prendejte disk.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..