Jak nastavit dbe sitovky:jaka domenova jmena??

Úterý Duben 23 19:58:25 CEST 2002

On Tue, 23 Apr 2002 parent na email.cz wrote:

> Prosim Vas, jedou mi obe sitove karty. Na jednu mam pripojenu stanici
> jako intranet a druhou si chci nakonfigurovat jako pripojeni k zarizeni
> bezdratoveho spojeni. Jak to provest?

Jaka je ta karta? PCMCIA v adapteru?

> Jak Linux zjisti, kdy ma prejit na druhou kartu a kde ji najde a jakou
> adresu a jmeno ji mam priradit?

Pokud je to PCMCIA, tak by se mel ovladac zavest sam po spusteni pcmcia
sluzby, pouzije se prvni nepouzity nazev sitoveho zarizeni, tj.
pravdepodobne eth1 (ale treba i wvlan0 ci neco podobneho). Zjistit se to
da v logach nebo prikazem dmesg po spusteni pcmcia sluzby.

Pok ji treba v linuxconfu normalne nastavite (vyplnite jako jmeno zarizeni
to, co zjistite ve vypisu) a pridelite ji IP adresu, kterou Vam rekl
provider.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz