Jak nastavit dve sitovky:Co zadat do "zonovych" souboru?

parent na email.cz parent na email.cz
Středa Duben 24 14:48:43 CEST 2002

Pane Kerslager, dekuji, myslel jsem, ze to bude komplikovanejsi. Jinak chci podekovat, kdyz Vas tu vidim, za knizku o pocitacovych sitich pro zacinajici spravce, moc mi pomohla.
Jeste prosim, co se ma zadat do zonovych souboru BINDu? Zatim tam mam jen jednotlive pocitace a intranetove domeny.
A taky nastavenou postu na server 192.168.0.1.
Jak mi muze nekdo poslat postu z venku, z internetu na 192.168.0.x? A kdyz ji posle na adresu zadanou mi poskytovatelem, jak se to prepne a dohodne, ze ji ma zpracovat 192.168.0.x?

Dekuji predem, Zajdlik

Doporučujeme nákupy po internetu na http://www.obchodni-dum.cz. Mají velký výběr zboží - především domácí spotřebiče a elektroniku, bezkonkurenční slevy a perfektní služby.