Jak nastavit dve sitovky:Co zadat do

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Duben 29 08:56:50 CEST 2002

Pane Milane, dekuji moc za jasny obrazek.
Jeste bych mel posledni dotaz.
K tomu, aby tenhle model fungoval, myslim sitovka vnejsi s pridelenou IP adresou a vnitrni okruh s adresami 192.168.x.x, je asi potreba MASKARADY?

Je v tomto pripade pak mozno zasilat na takovouto sit emaily a mit vlastni webovy server?
Podle vseho ano a neni ani treba pridavat do BINDu zadny zaznam ohledne vnejsi adresy, vsechno zustane na 192.168.x.x a NASKARADE, je to tak?

Dekuji moc.

Zajdlik