Firewall - help

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Duben 29 14:19:53 CEST 2002

Kdyz budu mit maskaradu na svem linuxovem serveru: jedna sit 192.168.x.x a druha rekneme 200.15.10.1, ktera bude svazana s nejakou registrovanou domenou napr. osel.cz, pak mi bude fungovat posilani emailu ven i dovnitr site?
A bude mi fungovat i http server?
Co je treba pridat do BINDu ohledne me pridelene internetove IP adrese a prislusne jeji domene?

Diky, Zajdlik

Doporučujeme nákupy po internetu na http://www.obchodni-dum.cz. Mají velký výběr zboží - především domácí spotřebiče a elektroniku, bezkonkurenční slevy a perfektní služby.