Kam ulozit IPtables pravidla a jak je spoustet?

parent na email.cz parent na email.cz
Neděle Srpen 4 21:32:29 CEST 2002

Dekuji za odpoved.
Jeste Vas moc prosim, jak mam zavest dana pravidla, abych pak mohl spustit iptables-save?
Jak nalozit s Vasim scriptem od zacatku? Mam vsechny v nem uvedene prikazy napsat jeden po druhem na prikazovou radku, nebo je neco, co to dokaze nacist samo?
Kdyz jsem Vas script ulozil do /etc/sysconfig/iptables, po startu systemu se pravidla zacla zavadet, ale hodilo mi to chybu hned na prvnim radku.
Vypsalo to toto: Bad argument 'NET_IP="1.2.3.4'  a dale neco o tom, ze si mam spustit iptables --help a precist si neco o iptables-restore. Dival jsem se na ten script jeste jednou, ale prvni radek zacina spravne: INET_IP="1.2.3.4". Krom toho jsem pam zkousel zadat i jinou IP a stale stejna chyba.

No a jestli me jeste mate trpelivost cist, neporadil by jste mi, respektive neposlal zeditovany script pro Squid proxy? Manual k nemu je anglicky a tak obsirny, ze se v nem zaboha nevyznam.
Kdyz Squid spustim z linuxconfu, nenabidne mi linuxconf zadne velke editacnimoznosti.Squid se pak sice pri strartu spusti, ale pri vypinani systemu a zastavovani demona Squid hodi chybu a je ukoncen az KILLALL.

Moc Vam dekuji za kazdou radu, moc mi pomuze.

Sa pozdravem Zajdlik

Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy, soutěže a doprava zdarma po celé ČR. Navštivte  http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=52