RH 7.3 - zamrznuti instalace na /sbin/loader

ing. M.Truban truban na za.psg.sk
Úterý Srpen 6 10:46:50 CEST 2002

Hello K.Salcom,

Monday, August 05, 2002, 8:14:25 AM, you wrote:

KS> Dobry den
KS> Instaluji RH 7.3   ( 3x CD ) na    PENTIUM IV 1.6 ,  HD  40 Gb ,  RAM 256 Mb
KS> Po uvodni obrazovce po vyzve boot : zadam  "text + ENTER" . Instalace se
KS> rozebehne  a zustane "viset" pri vypisu na /sbin/loader a nepokracuje.

KS> Zkousel jsem precist CD  RH c.1  na jinem pocitaci ( bez problemu} , zkousel
KS> jsem na
KS> tomto ocitaci jina CD ( bez problemu).
KS> Dekjuji za radu.

mne podobne mrzol rh 6.2, ale nedalo sa to nejak vyriesit.
az ked som kupil novu cd-romku alebo nepresiel na mandrake.
(mne vsak mrzol az pri rozbalovani balickov.)

neni rh7.3 ta verzia kde bola ta chyba ? (skor si myslim ze to bola
7.1) (neviem presne o co slo, ina som nieco o tom pocul)
myslim, ze na linux.cz boli vtedy opravne balicky.

se zatim
--
Best regards,
 ing.                            mailto:truban na za.psg.sk