RH 7.3 - zamrznuti instalace na /sbin/loader

Středa Srpen 7 23:13:55 CEST 2002

On Wed, 7 Aug 2002, K.Salcom wrote:

> Vypnuti HW antivir pomohlo.
> Proc to instalci vadi vsak nechapu ?

To je zvlastni. Linux nepouziva pro zapis BIOS, takze antivir rizeny
BIOSem by nemel mit sanci. Ovsem pokud je volba "HW antivir" minena
doslova, znamena to ze IDE chip kontroluje prochazejici instrukce (to je
dost drsne).

V kazdem pripade by se Anaconda o zapis do MBR nemela pokouset (na tomto
miste, kde Vam to mrzne) a jiste to ani nedela. Loader spousti jen
autodetekce HW (mys, monitor, graficka karta).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz