Jak nakonfigurovat SQUID?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 15 17:55:16 CEST 2002

Dne Thu, Aug 15, 2002 at 04:15:25PM +0200, parent na email.cz napsal:

> Prosim, poradil by mi nekdo, jak nakonfigurovat squid?
> Jsem zacatecnik.
> Anebo prosim o typ na nejakou ceskou diskuzi, kde se bere ohled na zacatecniky.
> Anglicke manualy jsou mi k nicemu.

Tak nejdrive bych zacal tim, ze bych pouzival vlastni jmeno. Rozhodne
necekejte, ze se bude nekdo venovat nejakemu anonymovi.

Potom bych si otevrel stranku www.google.com a zeptal se tam, protoze z nej
urcite neco vypadne.

A az kdyz tohle vsechno vyzkousim, tak jdu s dotazem do konference. Ten
dotaz si ale pripravim, a venuju mu urcity cas. Nemuzete cekat, ze lide,
kteri znaji odpoved budou psat roman. Ten samozrejme psat mohou, ale obvykle
to delaji pro platici zakazniky, ktere pak tak blbe polozena odpoved stoji
treba 10000,- protoze dostanou slohove dilo o desitkach stran. Pocitam, ze
kdyby to nekdo zaplatil, dokazu napsat na toto tema klidne 200 stran a kdyz
bude stranka za 1000,-, tak klidne i 1000.

Takze do dotazu napisu, jaky squid konfiguruji, protoze jsou v obehu
minimalne tri verze, jakou mam distribuci, co jsem uz vyzkousel a jak to
dopadlo, proc si vlastne myslim, ze to nechodi, co dostavam za chybove
hlasky, kam jsem pripojen a tak dale.

Na tenhle dotaz se da rict jedine to, ze squid je v distribuci
nakonfigurovan a pokud nevite co celate, tak na nej vubec nesahejte, protoze
lepe uz nebude.

Dne Thu, Aug 15, 2002 at 04:19:38PM +0200, parent na email.cz napsal:
> Dobry den
>
> Prosim Vas, jakym zpusobem zajistit spojeni dvou slabych pripojnych bodu dle jejich zateze?
> Je k tomu nejaky software?

Opet uplne blbe polozena otazka. Vubec neni jasne, co vlastne pripojujete a
kam. Nicmene bych si tak tipnul, ze kdyz uz se takle ptate, tak odpoved zni
NE, protoze je to daleko za vasimi znalostmi, schopnostmi to pak manageovat
a take v cenove hladine, kde se zrejme nepohybujete. Pokud se jedna o inet,
tak vetsina reseni predpoklada aktivni spolupraci providera a tu nelze
ocekavat u linek za par supu, nebo dokonce na modemu.

zdravim
dan