chyba pri instalaci squid-No accept cc found in PATH

parent na email.cz parent na email.cz
Pátek Srpen 16 04:12:43 CEST 2002

Dobry den
Prosim Vas, pri instalaci squidu ale i tinyproxy mi pri prikazu ./configure hodi hlasku:
checking for gcc.. no
checking for cc.. no
configure: error: no acceptable cc found in PATH. Pred PATH je znak dolaru, nejde mi ted prehodit klavesnice abych ho tam dopsal:o)

Mnohokrat Dekuji, Zajdli