Jak rozdelit zatez dvou pripojnych bodu?

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Srpen 16 11:36:28 CEST 2002

On Fri, 16 Aug 2002 parent na email.cz wrote:

> Prosim Vas a pres co jste pripojen?
> Jinak ta skola by mela jet na 64kbps, ale jede ve vyjimecnych pripadech maximalne 35kbps!:o)

Zjednodusene: 64kbps pevna linka vede ke mne domu na stul. Pro skolu by
meli byt urceny rychlosti minimalne s jednou nulou na konci navic. To je
jedna vec. Druha vec je, ze muzu kdykoliv memu poskytovateli internetu
rict nashledanou. Coz s INDOSem samozrejmne mozne neni. Shrnuto: dostanete
hromadu srotu, ktere se uz nikdy nezbavite a dobudoucna za ni budete
jeste platit nehorazne castky... Jinak v teto konferenci je to
silne OT, jestli hodlate/hodlame v teto diskuzi pokracovat navrhuji se
presunout alespon do talk na linux.cz (i kdyz i tam to je trochu OT...)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..