OT - TV Vision

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Srpen 21 07:35:21 CEST 2002

Dobrý den, omlouvám se za OT, ale máte nekdo zkusenosti s TV kartou TV
Vision? systém ji detekuje, cat /proc/pci o ní riká toto :

Bus  1, device  10, function  0:
Multimedia video controller: Brooktree Corporation Bt878 (rev 17).
IRQ 9.      Master Capable.  Latency=64.  Min Gnt=16.Max Lat=40.
Prefetchable 32 bit memory at 0xd7000000 [0xd7000fff].
Bus  1, device  10, function  1:
Multimedia controller: Brooktree Corporation Bt878 (rev 17).
IRQ 9.      Master Capable.  Latency=64.  Min Gnt=4.Max Lat=255.
Prefetchable 32 bit memory at 0xd6800000 [0xd6800fff].

Mám jí pujcenou a dnes jí musím koupit nebo vratit, bohuzel jsem vcera
nebyl schopen ji uchodit. Jedine co jsem zjistil, ze po restartu windows a
startu RH jede od spusteni systemu zvuk z televize (stanice naladena ve
winech) a cernobily obraz, naladeni jiných stanic se mi nepovedlo. Mate
prosím nekdo s touto kartou zkusenosti zda se da nejak usmernit? Jeste
jednou se omlouvam za OT a dekuji za poznatky. S pozdravem RT

- -
Trnka Radek
ČEZ - ETE
<trnkar1.ete na mail.cez.cz>