RE: Problém se squidem v Linux RH 7.1

Jindra Tomáš jindra na datasys.cz
Pátek Srpen 23 12:41:11 CEST 2002

Zdravim,

to nejpodstatnejsi bude v souborech squid.out a cache.log, kde by squid mel
nadavat, co mu vadi.
Myslim si, ze neexistence souboru access.log by mu nemela vadit (po restartu
sluzby), pac si ho jinak vytvori sam (pokud ma UID pod kterym squid bezi v
danem adresari pravo zakladat nove soubory !!!)

Jinak pro smazani access.log bych doporucoval nastavit ve squid.conf
parametr

logfile_rotate

na neco jineho nez 0 (je to historie logu, jak budou cislovane)

a pak pouzivat prikaz:

squid -k rotate (v jakem adresari je squid najdes pomoci "which squid")

to prejmenuje access.log na access.log.0 a vytvori novy access.log atd.

TJ

-----Original Message-----
From: Martin [mailto:no na spam.cz]
Sent: Friday, August 23, 2002 11:28 AM
To: redhat-cz na linux.cz
Subject: Problém se squidem v Linux RH 7.1

Dobrý den,

máme mail server na Linuxu RedHat 7.1 jádro 2.4.3-12.
Je tam zapnutej squid (proxy), který zapisuje přístupy do
souboru access.log. Dneska jsem ten soubor smazal, protože
byl už moc velkej, ale novej se sám nevytvořil. Squid se nějak
zaseknul, protože když to zrestartuju, tak při ukončování vypíše
stopping squid FAILED. Ovšem při bootování píše vše OK.
Přístup na internet přes proxy tudíž nefunguje.

Nevíte co s tím??
Jsem v Linuxu začátečník, takže případnej popis postupu tomu
prosím přizpůsobit.

Díky moc.
Martin