Re: Problém se squidem v Linux RH 7.1

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Srpen 23 13:31:36 CEST 2002

On Fri, 23 Aug 2002, Martin wrote:

> Dobrý den,
>
> máme mail server na Linuxu RedHat 7.1 jádro 2.4.3-12.
> Je tam zapnutej squid (proxy), který zapisuje přístupy do
> souboru access.log. Dneska jsem ten soubor smazal, protože
> byl už moc velkej, ale novej se sám nevytvořil. Squid se nějak
> zaseknul, protože když to zrestartuju, tak při ukončování vypíše
> stopping squid FAILED. Ovšem při bootování píše vše OK.
> Přístup na internet přes proxy tudíž nefunguje.
>
> Nevíte co s tím??

Mazat log soubory když program běží není vůbec chytré.

Je to dáno tím, že ten soubor je otevřen a když ho smažete, program se o
tom nemá jak dozvědět a proto právem odmítá správně fungovat.

Správný postup "smazání" velkého souboru je:
cat /dev/null > soubor.log

Tím se nic běžícímu programu nestane a vše vesele pokračuje dále.

R.V.