Jak pojmenovat s. rozhrani a jake domeny pro router?

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Srpen 29 20:56:05 CEST 2002

Pane Kerslager,

mnohokrat dekuji, moc jasne jste mi to vysvetlil. Uz jsem se bal, ze se tady nedovolam.
Ac jsem prosel povic materialu, odpoved na tenhle konkretni problem jste mi dal az Vy.

S pozdravem Zajdlik

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!