jak znepristupnit v FTP cestu k nadrazenemu adresari?

Petr Janecka janecka na mks.holesov.cz
Pátek Srpen 30 08:51:52 CEST 2002

Dobry den,
tady zalezi hlavne na nastaveni konfiguracniho souboru FTP demona. Tam se to
lisi podle toho, jaky FTP server pouzivate. Napriklad ja v ProFTPD to resim
tak, ze mam nastaveny DefaultRoot treba na to /home/ftp a potom pro kazdeho
uzivatele zvlast nastavim prava k adresari - neco jako:
<Directory /home/ftp/uzivatel>
	<Limit ALL>
		Order Allow,Deny
		AllowUser uzivatel
		DenyAll
	</Limit>
</Directory>

Timto zajistim, ze se uzivatel nedostane vys nez do /home/ftp a zaroven jenom
do sveho adresare, nemuze ani k ostatnim uzivatelum...

S pozdravem

Ing. Petr Janecka